Monday, August 16, 2010

Bookmark JKP


Salam....

Rasanya semua sudah maklum bahawa Alaf 21 tidak lagi memberikan bookmark untuk setiap novelnya. Malah RINDU BELUM BERHENTI merupakan novel terakhir ALAF 21 yang mempunyai bookmark. Sungguhpun begitu, Alaf 21 juga sudah membuat e-bookmarknya sendiri, di mana anda semua boleh print mana-mana bookmark yang anda mahukan.
Ya...Kalau saya sebagai pembaca, saya memang tak rajin nak print bookmark sendiri...apatahlagi nak membazirkan ink semata-mata mahukan bookmark tersebut. Jadi, sebagai alternatif..mana-mana kad esp kad top up ke..kertas ke...bolehlah digunakan sebagai penganti. hendak melipat buku, rasa sayang pula kan...
Jadi...untuk pembaca JKP...anda tak payah susah-susah. Saya akan sediakan bookmark JKP sendiri. Tak perlu risau...kertas glossy dan ink warna yang perlu disediakan kerana saya yang akan printkan untuk anda..hahah..apamacam...?
Mahukan bookmark tersebut? Silakah order JKP melalui saya. Malah novel saya RUD juga mempunyai bookmarknya sendiri. Jadi...tunggu apa lagi..jomlah order JKP...

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback šŸ”™  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...