Posts

Showing posts from 2015

HAQ

Image
Ini HAQ saya.. Hero ke 9 saya. Oh matanya memang amat menepati ciri2 hero idaman saya dalam dunia ciptaan saya. Entahlah siapa nama asal mamat ni tapi sebaik sahaja saya bertemu dia di dalam google tiba-tiba dia menjadi Haq saya. 
Saya masih menulis tentang Haq dan Alin. Kisah yang perlu saya tamatkan sebelum 15 Disember ini.  By hook or by crook saya mesti tamatkan kisah HAQ ini.. InsyaALLAH... Semoga Allah memberi saya ilham dan kelancaran untuk menemukan titik noktah kisah ini. 
JIka ada rezeki, kisah ini akan diterbitkan bersama-sama kisah lain yang diolah oleh BFF saya dalam dunia penulisan  iaitu Hezzy Azra..Lynn Dayana dan Aleya Aneesa dalam sebuah Antalogi bernama CINTA. 
InsyaALLAH... nantikan ya pengumuman kami selanjutnya....

STOCK AVAILABLE

Image
Emel saya di mardhiyahmn@gmail.com.

STOK BAHARU JKP, RBB & RUD

Image
SALAM…
Untuk yang sering bertanya bagaimana hendak mendapatkan koleksi buku-buku saya, ini peluang anda untuk berbuat demikian.  ini merupakan stok-stok terakhir yang berada dengan saya. Selepas ini mungkin sudah menjadi semakin sukar kerana realitinya buku2 ini sudah lebih 7 tahun di pasaran…dengan kemunculan berpuluh2 novel baharu setiap bulan, sudah pasti buku2 lama saya ini tidak akan berada di mana-mana kedai buku. 
Jadi emel saya di mardhiyahmn@gmail.com atau pm saya di fb jika anda ingin mendapatkan karya2 saya ini.  Naskah buku JAUH KAU PERGI terhad dan sehingga kini semakin susut bilangannya..Jadi, jangan tunggu lama-lama..

Beijing

Image
Sudah 7 bulan kembali dari Negara China ini namun tak ada satu kisah pun yang saya ceritakan di dalam blog ini...
InsyaALLAH...ada masa saya cerita kisah yang tertangguh ini...


JUALAN GUDANG KEMBALI

Image
Ia kembali lagi,,, kepada anda yang Giler buku..ini masanya untuk anda mendapatkan semuanya dengan harga diskaun yang berbaloi-baloi.


Print On Demand ~ JAUH KAU PERGI & KUDAMBA BAHAGIA

Image
Salam
Khas untuk pembaca yang seringkali emel dan pm saya bertanyakan mengenai kedua buah buku ini.. seperti yang anda maklum, saya sendiri sukar untuk memberi sebarang jawapan dulu. Asyik tak ada stok saja kan?
Alhamdullillah kini tidak lagi. InsyaALLAH JKP dan KDB akan dicetak semula. Tetapi cetakan ini akan berdasarkan Print on Demand... Jadi...berapa banyak tempahan yang saya terima, itulah yang akan dicetak. 
Jadi, sekiranya anda tidak mahu membuat tempahan sekarang, kebarangkalian untuk anda menunggu lama untuk cetakan seterusnya adalah lama. 
So.. tunggu apa lagi.
Anda ada masa sehingga 31 Mac 2015 sebelum saya menutup tempahan ya. Tempahan tidak terhad kepada buku di atas sahaja, nak buku saya yang lain pun boleh juga.
Bagi yang sudah memiliki KDB atau JKP, anda boleh sahaja membeli salah satu buku sahaja. Tidak semestinya anda perlu membeli set Kombo itu. Tetapi jika anda berkeras juga mahu membeli, saya amat alu-alukan. Hehehehehe
Harga yang terpapar adalah termasuk sekali dengan P…

UMRAH : YANG ANDA TAHU..... ATAUPUN TIDAK?

Image
Salam

Ok..marilah kita sambung entri sebelum ni yang dah berkurun lama dah sampai naik basi. Saya malas nak bercerita banyak tapi saya akan cerita beberapa perkara yang mungkin sesetengah daripada kita tidak dimaklumkan atau diberitahu oleh mutawif semasa kita di Makkah. 
Saya pun maklumat ini dapat pun masa umrah kali ke dua dan saya rasa perkara ini perlu diketahui oleh semua. 
Kepada anda yang sudah tahu dan mahu berkongsi ilmu, silakan. Bagi yang belum tahu harap2 sedikit maklumat ini mampu membantu anda apabila tiba di sana nanti.
Apa perkara itu? 
Jom kita tengok

Ini yang diberitahu oleh mutawif kami. Its an open secret sebenarnya. Ada yang tahu dan ada yang masih tidak tahu. Pihak kerajaan Saudi tidak mahu mengembar-gemburkan perkara ini takut pula kejadian-kejadian yang tidak sepatutnya dilakukan oleh jemaah-jemaah yang agak taksub dengan benda ni semua. 
Oh jangan fikir tak ada jemaah yang tidak melampaui batas. Kadang-kadang naik seram bulu roma melihat kelakuan masing-masing. Leb…