STOK BAHARU JKP, RBB & RUD




SALAM…

Untuk yang sering bertanya bagaimana hendak mendapatkan koleksi buku-buku saya, ini peluang anda untuk berbuat demikian. 
ini merupakan stok-stok terakhir yang berada dengan saya. Selepas ini mungkin sudah menjadi semakin sukar kerana realitinya buku2 ini sudah lebih 7 tahun di pasaran…dengan kemunculan berpuluh2 novel baharu setiap bulan, sudah pasti buku2 lama saya ini tidak akan berada di mana-mana kedai buku. 

Jadi emel saya di mardhiyahmn@gmail.com atau pm saya di fb jika anda ingin mendapatkan karya2 saya ini. 
Naskah buku JAUH KAU PERGI terhad dan sehingga kini semakin susut bilangannya..Jadi, jangan tunggu lama-lama..

Comments

Siti Nurzafirah said…
rindu nak baca karya DZ lagi...
dhiya zafira said…
Siti Nurzafirah..

saya pun rindu nak baca karya sendiri...

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

mutiara kata sasterawan negara