Wednesday, September 29, 2010

Senyum seindah suria

Salam....

Selalunya perkara pertama yang saya lakukan bila masuk kerja ialah switch on my lappy n check emel. (itupun selepas bukak pintu, bukak lampu, clearkan meja yang bersepah..er..er..itu dah macam bukan perkara pertama je..inilah perkara ke seratus dah ni..hahahha)...Tapi faham-faham sendirilah ya....
Ok...lepas settle semua, saya memang akan check emel dahulu..n pagi ini, saya menerima text message from someone thru fb. So...apa lagi mesej yang boleh buat saya tersengih macam orang lalok kt depan skrin ni..tentulah about my novels kan. Kalau nak naik pangkat ke..nak naik gaji ke...mati hidup balik saya tak akan dapat emel tu kan..hahahhaha....
so..kepada Salina bidin...terima kasih kerana sudi membaca JKP..dan novel2 saya yang lain.
~ dhiya!!..~salam~i jus fnish ur 4th extrabookganza masterpiece. seriusly,its so cool. rif is totally a man from dream. cool.tough.stylio. and i love. and their frens too.and afi?i just love her. your story, your plot,characters and all are awsome! but still kudamba bahagia is my all time fav. still missing taufik~ @_@

your latest book = great. i love the conflict,the romance and the suspense and the emotional part. everything's is well blend. just part2 penderitaan mcm when the pregnant afi get caught tu yg x sampai aty nk bce.aishh.^^' rse sakit..hu3..btw,afi keep reminding me about you through the reading. a librarian somehow is still a new scope of work introduce in novel. and soldier too. this is interesting. + thrill.novelist usually use a common jobs such as bussinesman,doc ect.ect.

you are so good at your genre. keep it up. theres always someone supporting
you out here. :) ~
 
p/s - Sebenarnya saya menerima begitu banyak komen thru my fb n emel tapi saja tak paparkan kat sini....sebab kalau nak listkan apa yang saya dapat dr emel agak banyak..so kalau letak pun, mesti ada yang kata saya poyo kan? hahaha....takpalah...saat saya sedang berjuang menyiapkan NBF ini, emel seperti ini semakin menceriakan hari saya dan membuatkan saya makin bersemangat nak menulis...

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...