Tuesday, May 18, 2010

SUDAH TIBA!!!

Salam..

ALHAMDULILLAH!!!...Syukur saya kerana manuskrip saya sudah tiba di tangan editor. Leganya saya sukar nak diucapkan. Pagi tadi saya hampir-hampir meninggikan suara pada seorang staf di pej pos itu kerana masalah saya masih belum selesai, namun mujurlah...SABAR saya masih meninggi. Setelah mss saya berjaya dikesan, staf tersebut menelefon memaklumkan bahawa ianya akan dihantar pada esok hari.
WTH??? jam masih pukul 10 pagi tetapi mss akan dihantar esok? kenapa tidak hari ini? kenapa masih mahu ditangguhkan sedangkan sudah hampir seminggu ianya tertangguh? Namun mujurlah...saya meminta tolong..dengan suara sedikit memujuk...saya meminta mereka menghantar hari ini. Kata kunci saya..." Kesalahan ini pihak pos yang mulakan..kenapa saya yang perlu menanggungnya? hahahha...selepas itu terus staf berjanji akan menghantar hari ini juga.
Dan sms dari editor semakin membuatkan saya menarik nafas lega...ALHAMDULILLAH....

2 comments:

Dessert Queen said...

ustazah mahaya ckp...sabar tu separuh iman..ko yg marah2 memang la..hahha ;p

dhiya zafira said...

Nora...

Dalam kes aku ni..aku dah cukup berlemah lembut dah...aku mmg cakap elok2....
Kalau aku nak marah pun..rasanya aku berhak marah..hahhahahaa.....

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...