Wednesday, May 26, 2010

JKP!!!!!!....

Salam....

Alhamdulillah...tajuk novel ke 4 saya sudah disahkan. Tajuknya seperti yang saya duga dan apabila editor saya menyatakan bahawa dia suka tajuk JKP itu di antara tajuk2 yang saya cadangkan, saya seharusnya sudah maklum. Namun...bila tidak mendapat kata putus...saya sendiri jadi ragu-ragu. Tetapi pagi tadi..panggilan daripada editor saya mengesahkan perkara ini. Dalam hati saya sudah berbunga-bunga. Walaupun bukan tajuk pertama yang saya cadangkan tetapi sekurang-kurangnya masih tajuk saya jugakan...hahahah...Bila diulang berkali-kali memang rasa sedap dan menarik...Fuh! Bila sudah dapat tajuk, saya jadi tidak sabar pula mahu melihat cover novel saya. Bagaimana nanti ya? Adakah ianya seperti yang dibincangkan antara saya dan editor dahulu?
Apapun saya sendiri tidak sabar menanti. Saya sememangnya kurang sabar sedikit dalam bab menunggu ini namun saya tahu saya terpaksa menanti juga..menanti giliran novel saya dicetak dan seterusnya dipasarkan....Adakah dalam masa terdekat atau tidak? Saya tidak tahu...namun doakan segala-galanya menjadi mudah....

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...