Monday, May 17, 2010

bolehkah saya bakar pej pos Shah Alam pula???

Salam....

Geram saya masih belum berakhir. Manuskrip saya masih belum tiba di tangan editor. Pagi tadi saya berurusan dengan pej pos Shah Alam pula. Mujurlah..manuskrip saya sudah tiba di sana tetapi ditahan seketika kerana alamat salah...memanglah salah...sebab salah mereka juga. Sekarang ini...salah seorang staf mereka sedang mengesan posmen yang menguruskan manuskrip saya. Hmmm...Mengesan? MIAkah posmen itu? Sukar sangatkah untuk dihubungi? Tiada telefonkah? Saya tak rasa posmen itu tiada telefon...Saya tengah bengang sekarang ini...Sudah dekat tetapi seakan jauh. Kalaulah saya dekat..memang sudah sampai agaknya saya ke pej pos itu. Biar saya cari sendiri..Aduhai....Kenapa payah sangat ni? SABAR...SABAR....SABAR....

2 comments:

Mohamadjahn said...

sabar kak...jgn dibakar pos office tu...hehe

dhiya zafira said...

Fauzan...

cakap aje..buatnya tak gamaklah akak..hahahah

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...