Tuesday, July 20, 2010

Komen ke 2 JKP

Salam...

Sebenarnya saya sudah mendapat banyak feedback dari pembaca JKP...namun kalau komen dan review secara rasmi diblog dan emel hanya inilah...komen2 yang lain lebih banyak diutarakan di FB dan forum..hmmm..nanti mungkin saya akan kumpulkan sekali komen2 yang diberikan. Kali ini komen dari Kak Shalby yang sudi membeli dan membaca novel2 saya....kepada kak Shalby...terima kasih banyak2 ya...jangan jemu2 beli buku saya..heheheheh


Aku memang minat dengan penulis ni....aku akan beli semua hasil tangannya... Tamat saja baca novel yang terdahulu aku terus capai naskah yang terbaru ini untuk dibaca...tak sabar-sabar....




Komen aku:
Bestnya novel yang satu ni. Tahniah la untuk DHIYA ZAFIRA kerana menghasilkan novel yang sangat menarik untuk dibaca. Sangat baik dan berkesan penulis ini men'describe' hero utamanya, sehingga aku turut membayangkan macam mana la rupanya HAYYAN RIFQI ni. Namanya pun bukan main indah lagi. nasib baik la aku dah tak ada anak lagi...kalau ada mungkin aku boleh namakan dengan nama ni kot...Akupun jadi kagum dengan perangai dan sikapnya yang digambarkan pendiam, romantik dan melindungi. Hebatnya lelaki ini....Untuk novel ini aku bagi penuh 5 bintang. Bercahaya la......................

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...