Tuesday, September 05, 2006

Aku......

Teringin....
1. Bungee Jumping
2. River Rafting
3. scuba Diving/snorkeling
4. Berenang di laut dalam.
5. Sky Diving
6. Menaiki semua roller coaster yang tercanggih/mendebarkan di seluruh dunia.
7. Naik kuda - memecut laju di kawasan padang yang sangat luas.
8. Dating dengan Wentworth Miller.


Alangkah BESTNYA kalau....

1. Aku reti melukis.(satu garisan lurus pun tak mampu buat tanpa pembaris)
2. Pandai main piano (nak lawan richard clayderman)
3. Penulis Novel yang banyak peminat(huwahhh)
4. Pandai baca Al-QURAN dengan taranum, tajwid dan etc dengan sempurna(boleh aku rakam n dengar suara aku sendiri...hahhah)
5.Aku banyak duit(boleh shopping buku banyak2)
6.Pandai berenang dan bukannya hanya tahu menyelam....
7. Wentworth Millier tu husband aku...(ahaks...)

1 comment:

LK said...

ko buleh wat sume yg ko nak kecuali wenworth miller. itu aku dah cop!

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...