corat coret KLBF



Salam...

Semasa saya menulis n3 ini, KLBF masih lagi berlangsung dengan rancaknya..Aduhai...cemburunya saya kerana tidak dapat menjengah bangunan PWTC itu lagi. Bolehlah pergi kalau mahu sebenarnya..namun 7 Mei ini sekali lagi saya terpaksa turun ke Shah Alam pula...Kalau setiap minggu drive ke KL...hahahha..pokai saya jadinya...inipun tengah dok mengira duit tabung ni..hahahahah....
Untuk pesta kali ni..saya tidak mempunyai kesempatan untuk berjalan-jalan...menjengah2 kesemua booth yang ada...Saya hanya menuju beberapa booth sahaja..booth yang termasuk dalam senarai mesti beli saya...Pagi2..saya dan lynn tiba di Pwtc...Walaupun waktu bertugas kami jam 1, namun saya sengaja datang awal kerana mahu berebut buku..hahhaha..keji sungguh perangai saya..buku2 punyalah banyak..masih mahu berebut juga..tempat pertama yang saya singgah booth JS. Sampai2 je kat sana, Kak su terus tanya..siapa ya yang suruh kak Su simpankan buku? Saya terus angkat tangan...hehehe..bayangkan...sebelum saya turun, saya siap pm kak su punya fb suruh simpankan buku untuk saya..lepas tu saya text pula staf JS meminta perkara yang sama...lepas tu text juga kawan suruh sampaikan pesan pada Kak Su..takut kalau2 kak Su lupa...wah..begitu beria2 saya nak dapatkan buku...hahahah...
Masa di JS, terjumpa dengan rinn dan Su..jadi apalagi tangan kami macam sotong je mencapai mana2 buku yang berkenan...siap dapatkan tanda tangan kak su yang manis dan Imaen, enche hubbynya itu..Selain dari RAM...saya memang meminati hasil tulisan Imaen.(Kategori penulis lelaki). Selepas itu bergerak ke booth PTS yang sesak gila...rasanya tempat PTS kali ni semakin kecil dari tahun lepas...Nak berjalan pon susah...q untuk membayar pon panjang...saya sudah separuh tertonggeng ke belakang membawa hasil tangkapan di booth JS. Asal berjalan..saya langgar orang...Asal jalan..orang langgar saya pula..bila dah sesak...saya capai saja buku yg saya nak..tak boleh nak menelek2...lepak lama2..capai buku terus bayar n minta tandatangan daripada Pak Latip.
Lepas bayar, saya terus bergerak ke Dewan yang menempatkan Grup karangkaf. Ada lagi setengah jam sebelum saya mula bertugas...lepak jap bersembang dengan hani Fazuha dan Kak Norzailina Nordin...dan sambil mata menjeling buku sendiri. hahahha...
Pukul 1..giliran saya dan lynn bertugas. Selain kami ada kak Aisya Sofea dan Emma Maizura. Saya menunggu penuh debar kedatangan rakan2 fb yang juga pembaca novel2 saya yang berjanji mahu berjumpa dengan saya. Al-maklumlah ini 1st time mahu bersua muka dengan mereka semua..Selama ini hanya rancak bersembang thru fb aje kan....dan paling saya nanti2kan..tentulah kedatangan adik saya, Jahn itu.
Bertugas dari pukul 1-6...suppose pukul 7 tapi keluar awal sebab mahu bersolat..tak puas sebenarnya....masa terlalu suntuk...n saya juga tak ada kesempatan mahu berjalan2 melihat booth lain...malam itu balik terus...Kalau tahun lepas dan sebelumnya...saya menginap di hotel berdekatan PWTC, jadi memang puaslah dapat berjalan2 cari buku..kali ini kesempatan itu tiada..huwaaaa...sedihnya saya...Tapi tak apalah...kalau makin lama saya di sana..makin kempis poket saya... saja nak menyedapkan hati sendiri, saya boleh beri secara online..lagi mudah..buku terus sampai ke rumah..hahahha...
Di kesempatan ini..saya ingin mengucapkan berbanyak2 terima kasih kepada pembaca yang sudi mendapatkan buku2 saya...Malah ada yang sanggup membawa buku saya dari rumah untuk mendapatkan tandatangan saya yang amat tak menarik itu...hehehhe..Malah ada yang juga datang semata2 mahu berjumpa saya..ooohhh..terharunya saya....
Terima kasih kepada Jahn, Kak Nik Fauziah, Kak Suzana, Kak Afzia Hanim, Erien Eriena, Norhidayu, Syazree, Shai, Rinn, Aishah dan beberapa nama lain lagi. Panjang umur..kita berjumpa lagi ya....:)

Comments

ahahahahahaha..saya kelihatan gemuk sgt!!demet!!hahaha...kak izan, eera, kak intan dan yang lain tak dtg tu......jeleslah tu nanti..heheh

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

mutiara kata sasterawan negara

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI