TOP 10 FIESTA BUKU KARANGKRAF



Salam...
Hari ini satu hari saya tak boleh on9 sebab ofis internet ada problem...jadi..bila balik kerja..saya terus on9 dan terkejut bila Mollee, Alaf 21 tagged saya dengan pic di atas. Rasanya ramai yang tahu 29-31 oktober lepas Karangkraf mengadakan Fiesta Buku di Alaf 21. Dan JKP jatuh di tangga ke 2 senarai Top 10 novel FIESTA BUKU anjuran Grup Buku Karangkraf Oktober 2010. ALHAMDULILLAH....syukur JKP masih lagi menjadi pilihan...Kepada pembaca yang masih belum membaca JKP...selamat membaca dan semoga anda terhibur dengan kisah Rif & Afi ini. Terima kasih kerana masih terus menyokong saya....
1. Cinta Aku Seadanya

2. Jauh Kau Pergi

3. Biarkan Aku Merindu

...4. Senyuman Manismu

5. Andai Kau Jodohku

6. Tanpamu Aku Rindu

7. Puncak Kasih Kita

8. Ruang Rindu

9. Warna Hati

10. Spanar Rindu Skru

Comments

Eera Shera said…
congrats la kak..hehe.ari tu sy g pesta novel 1 msia kt tganu ni. intai2 la JKP.de 3 buah jek..huuu.
laku tu kak!igt nk cri KDB tp xde lak.last2 bli gak novel lain.huu..
sallynna said…
aha..congates. ur workpiece dserve da credit.its great.siyesly. :)
dhiya zafira said…
Noor..terima kasih atas sokongan yang tak berbelah bagi ni..wah..terharunya akak..hehehe...KDB mmg susah nak cari la ni..beli je ngan akak..hahahaer..ntah2 kat terengganu tu mmg ada 3 je kot..hik hik hik
dhiya zafira said…
sallynna...

Thank u dear..make me blush..hehehhe

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

mutiara kata sasterawan negara