Monday, July 14, 2008

tick tock...tick...tock

Salam...
Ini mungkin kali terakhir aku akan menulis n3 sebelum aku ke Spain beberapa hari lagi. Segala aktiviti memblogging akan disambung apabila aku kembali nanti. Buat teman-teman, doakan agar perjalanan aku nanti akan selamat sama ada pergi dan kembali.
Buat pembaca yang masih belum menghantar jawapan kuiz Rindu Belum Berhenti, anda masih ada masa lagi untuk berbuat demikian. Keputusan akan diumumkan apabila aku balik nanti. Mungkin 6 Ogos ke atas, kerana aku akan sampai ke Malaysia pada 3hb dan akan sibuk dengan urusan konvokesyen kakak aku.
ok...sehingga bertemu lagi...ciao....

4 comments:

Hezzy Azra... said...

Salam dhiya,
Weh... selamat pergi & selamat pulang! Enjoy yourself & take care...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Salam Dhiya...
Kind of lost track of time bila akak wish Dhiya selamat berangkat dan kembali last week. I really thought last Friday was the 18th. Scarry maa... kind of realising that old age is embracing me. Ha ha...
Anyway, mukadimah panjang lebar. Once again, akak ucapkan selamat berangkat dan selamat kembali. Have fun over there. Take lots of pix (especially Espanol men. The matador ke... ha ha ha), okay. Bon Voyage.

LK said...

semoga slmt pergi dan kembali...

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...