khabar


Salam...

Kudamba Bahagia sudah pun masuk cetakan ke dua. Aku diberitahu semasa ke pesta buku sabtu lepas. Syukur ALHAMDULILLAH, dibalik persaingan yang semakin memuncak di kalangan penulis-penulis baru, novel aku masih belum terpinggir sama sekali.Harapan aku semoga KDB dan RINDU BELUM BERHENTI terus mendapat sokongan pembaca semua. TERIMA KASIH!!!

Comments

dyea said…
Tahniah dhiya
cptnya dh msuk cetakan ke-2.

saya dh khatam RBB.
truly...sy suka RBB.
ada kelainan...

Suka dgn watak Adni..yang tahu apa yg dimahukannya & tak mudah berputus asa.

Geram gak ngan Izz yg degil tu. Sian Adni t'paksa lbh sedekad menunggu izz. nasib la Adni ni setia pd satu je.

p/s : Dhiya, dh g Spain blum? : )
dhiya zafira said…
salam kembali Dyea...

dah habis baca ya..hehhe. kali ni memang saya tampilkan watak yang agak keras hati dan tak mudah putus asa. saja menambah perencah..

nanti jangan lupa masuk kuiz tau.

saya akan pergi minggu depan. doakan saya selamat pergi dan kembali ya...
Hezzy Azra... said…
salam dhiya,
waahhh... tahniah, tahniah! KDB dh 2nd print, sambutan RBB dgr nye menggalakkan, nak pegi Spain lagi tu...hehe
Noushy Syah said…
Salam Kak Dhiya,
Hope you are fine and happy with the releasing of the 2nd batch of this novel.And for your info, I have both of your novels and others too..someone is kind enough to give me as present,hehehehe..but haven't read it yet coz I just have it recently only.

Both of your novels look so inviting!
Keep up the good work kak Dhiya and wish you all the best,and be more productive,ameen!

p/s There's a problem of my email account and I couldn't open it as for now, so I'm sure watever your reply is,a good news yea:)

Thanks Kak Dhiya and take care yea.
Rinn said…
Tahniah atas cetakan kedua KDB dan semoga sukses dgn RBB :)

sure fine whatever
rinn
dhiya zafira said…
Salam Hezzy...

Terima kasih. aku pon mendoakan yang baik untuk MK n ur next novel.
dhiya zafira said…
Salam Noushy...

hehehe...dah dapay ya buku akak? akak ingatkan baru nak antarkan pada noushy. kalau dah ada tak jadilah nampaknya. hehehehe.
jangan lupa baca n komen tau...
dhiya zafira said…
Rinn...

terima kasih. saya menanti review RBB. hehehhehe

Popular posts from this blog

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

mutiara kata sasterawan negara