Thursday, July 10, 2008

Cagiva Mito ( Rindu Belum Berhenti)


Salam...

Ada yang bertanyakan bagaimana rupanya bentuk cagiva milik Zack dalam RBB. Jadi untuk tidak menghampakan pada mereka yang bertanya, inilah dia Cagiva yang digunakan oleh Zack ketika mengekori Adni yang dalam perjalanan ke Bella Rosa.

p/s - kepada eda, gambar air terjun Bt. Jana itu akan saya masukkan kemudian.

4 comments:

adhan said...

tengok gambar ni mengingatkan saya pada seseorang..hehehe..masa baca tak teringat langsung :-)

EYA ZAITEE ZAMRI said...

rasa nk naik je ...tu pun klau zack yg bawa hehehhe...untungnya adni jeleslah pulak hahahahah

dhiya zafira said...

Salam adhan...

seseorang? heheheh. merindu `pada siapa tu?

dhiya zafira said...

eya...
hehehehe...adni pon tak merasa nak moto tu.hehehehhe...jangan kata eya, saya pon jeles dekat adni jugak.hahahhaha

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...