Cagiva Mito ( Rindu Belum Berhenti)


Salam...

Ada yang bertanyakan bagaimana rupanya bentuk cagiva milik Zack dalam RBB. Jadi untuk tidak menghampakan pada mereka yang bertanya, inilah dia Cagiva yang digunakan oleh Zack ketika mengekori Adni yang dalam perjalanan ke Bella Rosa.

p/s - kepada eda, gambar air terjun Bt. Jana itu akan saya masukkan kemudian.

Comments

adhan said…
tengok gambar ni mengingatkan saya pada seseorang..hehehe..masa baca tak teringat langsung :-)
rasa nk naik je ...tu pun klau zack yg bawa hehehhe...untungnya adni jeleslah pulak hahahahah
dhiya zafira said…
Salam adhan...

seseorang? heheheh. merindu `pada siapa tu?
dhiya zafira said…
eya...
hehehehe...adni pon tak merasa nak moto tu.hehehehhe...jangan kata eya, saya pon jeles dekat adni jugak.hahahhaha

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

mutiara kata sasterawan negara