Tuesday, February 13, 2007

yang dinanti dah tiba











haha aku lega hari ni. akhirnya dapat jugak aku membeli buku CINTA SANG RATU. jenuh mencari di kedai buku POPULAR tapi tak ada. akhirnya pencarian dalam hujan aku temui juga di kedai buku mamak...hmmmm...mcam mana ni. kenapa lambat sampai di kedai besar?
bila nak baca? tunggu...aku nak dapat feel dulu. buku RAM, ni kena dapatkan feel yang elok dan tenang, baru best baca. alamatnya nanti malam aku bertemankan Sunan lah pula....hihihi
Aku juga sempat mencapai buku penulis kesukaan aku SAMSIAH MOHD NOR - SEJERNIH LAZUARDI. walaupun novel ini sudah lama diterbitkan namun aku baru kesempatan membeli. payah nak cari buku Samsiah sekarang ni.

Apa pun, aku memang tak sabar2 untuk membaca....

6 comments:

~inilah saya~ said...

selamat membaca

~inilah saya~ said...

Oh..lupa nak bgtahu. Hari tu waktu karnival buku kat PWTC. Novel alaf 21 dapat discount 20%. Saya beli buku RAM tajuk ADAM. hi hi hi

Tapi sampai sekarang tak start baca lagi pun. :-)

dhiya zafira said...

inilah saya...
nvl ADAM saya baru khatam semalam.hihihi....bagus ceritanya...

Abang Long said...

abang long telah khatam, kesemua 11 buah novel RAM. CSR lebih thriller, BAGAIKAN PUTERI lebih laju plotnya, kedua-duanya seimbang.

karl Firdaus said...

seronoknyaaaaaaaaaaaa.......

dhiya zafira said...

wow...hebatlah abang long.
saya yang tak baca lagi...

tombiruo.ranggau dan mandatori...hihiihi

Karl...
memang seronok pun....

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...