Wednesday, February 21, 2007

dah abis cuti!!!


salam semua!!!


I'm back.

Inilah n3 aku yang ke 1oo. yippy...yup yup hoooray. ala kecoh je minah sorang ni. orang lain dah 2 3 ratus. awak 100 pun kecoh...hmmm...anak sapa la nih...hihihi.
Aku nak tujukan n3 ni utk Opah de...opah saya dah beli SIEMPRE - IL DIVO. sekali lagi yipppyyyyy....best malam2 boleh feeling abis dengaq lagu depa. setelah habiskan CSR, aku tak membaca lagi buku baru. saja nak siapkan kerja yang terbengkalai. alhamdulillah, kerja tu berjaya aku siapkan petang tadi.
Aku juga nak ucapkan tahniah utk Lynn...no.2! not bad.

6 comments:

~inilah saya~ said...

dah entri 100...jangan lupa sambut entri yang 1000 nanti yer.

:-)

dhiya zafira said...

inilah saya...
1000...hmmm bila agaknya tu?

Unknown said...

Violet cucundaku... terima kasih menujukan n3 tu buat Opah De. Terharu lak rasanya.
Por ti sere... huhu... tengok tak gambar depa kat dalam tu? Yang kat buku lirik tu? SAbar je aku... gerammmmmm Opah De dibuatnya.. huhu...sabar sabar.

Abang Long said...

nasib baik dalam komuter tak dipasang lagu tu .... kalau tak .. mungkin ada yang terlepas stesen ...

dhiya zafira said...

Opah...
saya pun senyum sorang2 jer tgk buku lirik tu...hihihih


Abang Long...
apamacam? pensngan Il Divo?

Unknown said...

Cucundaku Violet... tu dah nampak dah kena penangan Il Divo sampai eja pun salah. .keh keh keh keh...
Gambar atas bot tu Violet... aduhhhh... mengancam sukma. Opah De suka kalau... erm.. censored ler sikit orang tua oiii.. keh keh keh.. cuma si David Miller tu je yang kena bubuh minyak kelapa kat dada dia.. kih kih kih!!!

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...