Thursday, July 12, 2012

I've got ur number




Salam....

Dah baca buku ni? Jika anda peminat tegar Sophie Kinsella, sudah pasti anda sudahpun khatam naskah terbaharunya ini. Saya semasa tahu mengenai kemunculan buku ini kalau tak silap saya bulan Feb atau Mac lalu. Bila nampak aje terus excited nak beli tapi hanya hanya large versionnya sahaja. Yang paperback biasa masih belum keluar. Harganya pun jadi dua kali ganda. Mengenangkan itu, saya tahankan dulu nafsu nak membeli dengan niat masa tu, tak boleh membaca lagi kerana Jimmy masih belum siap. Sebenarnya nak sedapkan hati sendiri. Almaklumlah dengan harga itu, boleh dapat 2 buku Inggeris dan 3 buku melayu. 
Namun, tangan saya ni gatal suka sangat langgan online..bila masuk MPH punya website..ada potongan 20%...kira dapat dalam rm50 lebih le...hmmm..tanpa banyak soal, saya pun beli le...dengan niat memang tak sabar2 nak baca buku makcik ni....Al maklumlah buku sebelumya REMEMBER ME ni tak berjaya puaskan hati saya sangat...mungkin kali ini lebih baik..tapi Hampeh....berbulan2 semenjak MPH pos kat saya..buku tu hanya terdampar saja di rak...mood membaca tak datang...sudahnya paperback yg biasa keluar..saya masih tak baca lagi..hahahah...itulah..siapa suruh tak menyempat-yempat tak sabar...
Namun akhirnya khatam juga buku ini....personally, bagi saya IGYN ni better than RM...tapi still tak boleh lawan Can you keep a secret...citer tu mmg beshhhhh...

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...