Sunday, May 22, 2011

Jiwa Kacau???

Salam....


Ada juga orang yang concern dengan saya pasal JIWA KACAU ini ya. Mula kakak saya telefon bertanyakan apa masalah saya, kerana dia membaca di blog dan fb status saya mengenai JIWA KACAU INI...kemudian, adik saya telefon bertanya hal yang sama. Saya tak harapkan kawan2 bertanya kenapa saya sedang mengalami JK ini, kerana hampir kesemua kawan saya juga sedang kacau jiwanya. hehehhehe..sebab itulah apabila saya mahu menangguhkan penulisan novel ke 6 saya, ramai yang menghalang. Minggu ni saya memang menumpukan sepenuh perhatian terhadap JK ini, Dateline semakin dekat. Esok sampai Jumaat, saya ke Aceh pula. 5 hari cuti menulis. Aduhai...Jiwa Kacau sungguh...

3 comments:

Eera Shera said...

sebab jimmy direhatkan, saya pun JK kak oii..hehe

Kak Aya said...

kak aya pun sedang menghadapi JK juga ni....

dhiya zafira said...

Eeera..janga JK lama2 sangat tau..heheheh


Kak Aya, oh ya ke? heehhehe

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...