REVIEW HBR lagi


alhamdulillah gua dengan jayanya telah menjejakkan kaki sekali lagi ke pesta buku kat pwtc pada tahun ni. wahhh, sopan x permulaan gua.ahakzzz..
apa-apa pon skang gua nak review sket pasal salah sebuah novel yg gua rembat ari sabtu lepas kat pesta tu. yeah!! HBR dr dhiya zafira.
leceh la bergua2 ni kan.cam kuang ajaq la rasenye(elleh macam la x selalu buat)
pertama-tama kali sekali thanks to penulis sbb buat aku jadi cam teruja nak baca novel ni. sepatutnya aku ingat nak beli 2 3 je. tapi sebab perasaan yang membuak2 terhadap ke "best" an cite ni bak kate kawan aku.so aku dengan jayanya jugak merembet buku ni.tanpa pk 8 kali.
dan buku ni jugak yang aku baca dulu dan abis dulu. hehehehee.. mmg best poit. giler babas nye best. mata kalo boleh tak nak berkedip pon. aku stat baca lepas maghrib straight smpi kul 2 pg.
gile x giler peel aku.sib baik senin cuti ari pekerja. muahahaha..dan sib baik gak mak aku x terjaga tgh mlm tu..lau x sure sok pg kene bebel..alalalala~
permulaan cite ni je pon dah buat aku sangat teruja tau. sebab nya memula aku igt aku salah beli buku.
yelah muka depan ngan tajuk dah abis romentik maut aku rasa. tapi bila baca prolog jek aku dah saspen sbb cite dia ala2 thriller gitu. i loikkkeee beb..
mmg aku kasi 5* la kat penulis. mmg tak rugi korang suma beli buku ni.sure x kecewa.
ianya x berat dan sgt sesuai tol release kan tension korang. kalu ada sesape beli buku ngan aku. aku akan sajes buku ni. sure 100% terbaek dr ladang!

buat penulis- good job sis! muaah u lebey la kali ni...hahahaha.
x sabar pulak nak teroka karya2 akk yang lain.tp tunggu dulu la. bajet dah lari ni..hohoho..


p/s- Di atas adalah komen yang diberikan oleh adik Norul Ain Mat Som. Terima kasih sudi membaca HBR walaupun dalam masa sebulan dua ni berpuluh2 malah beratus2 novel baharu terbit di pasaran dek kerana demam pesta buku. Dan syukur juga HBR masih top 10 di dalam carta MPH...syukur ALHAMDULILLAH...buat ADIK NORUL,terima kasih yang tidak terhingga daripada akak ya..sudi2kan membaca karya2 akak yang lain...

Comments

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

mutiara kata sasterawan negara

Pre Order DIBUKA SEKARANG - HAQ II