TOP 10

Salam...

ALHAMDULILLAH...walaupun sudah hampir 3 bulan JKP berada di pasaran dan setelah pelbagai buku baru yang diterbitkan, JKP masih menjadi pilihan pembaca. Terima kasih kepada anda semua yang menyokong saya selama ini.

 





Carta Top 10 Novel di Unit Langganan, Grup Buku Karangkraf
(Dari 1.9.2010 - 30.9.2010)
1. Tanpamu Aku Rindu (Aleya Aneesa)
2. Takkan Pernah Jauh (Shanika Latisha)
3. Cinta 3 Suku (Herna Diana)
4. Sayang Sepenuh Hati (Eka Fahara)
5. Jauh Kau Pergi (Dhiya Zafira)
6. Cinta Tak Beralih (Hezzy Azra)
7. Realiti Kasih (Qursiah Hanum)
8. Cinta Jangan Sembunyi (Arfa Ardiya)
9. Cinta Aku Seadanya (Murni Aqila)
10. Ilusi Hati (Haiza Najwa)

Comments

Eera Shera said…
JKP mmg rmi peminat.kwn sy yg nah bce RBB pn ckp JKP lg bes.keep it up kak dhiya!chaiyok2 for NBF!!!
dhiya zafira said…
Noor,

heheheh..salah satunya JKP ini beruntung sikit sebab ada facebook yang membantu promote jugak.eheheh
Eera Shera said…
btol2..ble rmi yg komen ckp bes, mmg la rmi akn tertarik...fb ni mmbantu klu nk promote pape kn...n ble akk wat sneak peek NBF 2..adoyay..rse nk pcah dada ni x sbr nk bce the full story..hehe
dhiya zafira said…
kan akak dah buat...dah baca ke semua dah ke?
Eera Shera said…
da2...da tgk sume da...mle2 tlepas pndg sneak peak yg 1st tu tp skg sume sy da bce..huuu...sid...lg mengancam x dr rif??huu..n sy rse kisah ari cm sdeh jek... =)
dhiya zafira said…
hahahahha...

dah baca oklah...sid lagi mengancam...? hmmm macam mana nak kata ya..sebab SID n rif amatlah berbeza karakternya...susah nak bandingkan....n masalah mereka pun lain2...hahahah

Popular posts from this blog

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

mutiara kata sasterawan negara