Wednesday, October 20, 2010

I'M HOME



Salam...
Saya sudah kembali bekerja setelah 6 hari berkursus di Felda Residence Trolak. Mood memblogging masih belum ada mengenangkan betapa banyaknya kerja yang saya perlu lakukan. Saya ingin bercerita perkara manis yang berlaku di sana, namun nantilah ya...Audit PNM nak datang...so..saya kena pastikan semua library dibawah jagaan saya tak ada sebarang masalah nanti. Gambar di atas diambil ketika saya sedang mendengar ceramah mengenai 1Malaysia...waktu malam..dengan suasana yang cukup dingin. Saya mudah mengantuk dan bosan..lebih2 lagi mengenangkan tajuk yang dibincangkan. Jadi..akhirnya..inilah kerja saya..merangka NBF yang masih lompong itu.

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...