Tuesday, June 16, 2009

MAJLIS PERTEMUAN PENULIS ALAF 21







Salam...

Hari sabtu lepas aku turun ke de Palma Inn Shah Alam, untuk majlis perjumpaan penulis ALAF 21. Kalau selama ni asyik turun ke seksyen 16, kali ni di seksyen 19 pula. Sebelum sampai, sempatlah juga aku pusing2 kat seksyen 19 tu sebab cari jalan tak jumpa namun mujurlah..sampai juga aku. Tengah mencari parking, Lynn call aku. Belum sempat aku jawab dia misscalled. tup2 aku tgk dia ada di depan aku dan dia pun tengah parking juga. Tak sangka, kami tiba dalam masa yang sama dan park kereta sebelah menyebelah. Oleh sebab sampai awal, aku dan lynn lepak2 makan roti canai dulu.


Tiba je kat perkarangan de palma, kak wan dengan senyum mesra dah menyambut. Beberapa penulis seperti kak Anis, kak meen, kak hani fazuha dah ada. dan untuk setengah jam yang akan datang, berlakulah adegan jejak kasih setiap kali penulis yang lain pula datang. Aku tak bawak kamera, so aku tak boleh gambarkan betapa havocnya keadaan apabila semua penulis berjumpa. gambar yang ada inipun aku cilok dari blog hezzy.so..enjoy...

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...