Jawab tagged kak Eka



Apa yang berada dalam beg tangan aku ;

1. Dompet
2. Handphone Nokia E63
3. Kunci Kereta, rumah dan ofis
4. Pendrive - Untuk simpan apa saja maklumat yang diperlukan
5. Bedak compact maybelline
6. Lip Gloss maybelline
7. perfume Amor Amor, Cacharel - dalam banyak2 perfume kat dunia ni, hanya jenama ini sahajalah yang sesuai dengan aku selain dari Noa dr cacharel jugak ( sudah tidak dipasarkan di Malaysia). Perfume yang lain kerap buat aku pening kepala.
8. Lip Ice

9. Vick vaporub - penting sebab kalau aku asik pening, aku suka hidu baunya(w/pun ia sebenarnya utk selesema. Ini m'gantikan minyak cap kapak...sebab rasanya dah beratus aku beli minyak cap kapak, asik hilang je...

10. Kipas tangan from spain..hehhehe dan akhir sekali
11.Pen

p/s- ini dah tolak kamera dan buku2 yang sedang dibaca. Aku terpaksa mengasingkan 2 benda ni sebab beg aku akan menjadi terlalu padat.

Comments

uish,besarnyer handbag akak...kagum ni...banyak ke koleksi handbag akak???susah ni nak tukar2 bag...ehehe...tp tempat letak hp akak kiut la...

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

mutiara kata sasterawan negara

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI