Thursday, June 18, 2009

Mills n boon





Salam...
Mood untuk menulis merudum lagi. Sekarang ni aku kembali gila membaca kembali novel-novel Mills n Boon. Semalam, sebaik tahu saja MPH buat jualan buku di ruang legar Taiping Sentral, lepas balik kerja terus aku ajak adik aku ke sana. Mulanya aku kurang berminat dengan buku2 yang dipamerkan untuk dijual. Sama ada buku yang telah pernah aku baca, ataupun yang tidak berminat untuk aku baca. aku tawaf satu ruang legar dan tiba-tiba mata aku menangkap tulisan yang menerangkan 3 buku rm10 n 12, mills n boon. Murah...memang murah.
Aku apa lagi terus capai bakul yang disediakan. dengan kelajuan maksima aku membelek mencari penulis dan genre aku aku gemari. sekejap je bakul dah penuh. Adik aku dah bagi amaran. jangan beli banyak sangat. buku yang bersusun kat rumah pun belum habis baca lagi. aku tahu...aku sedar. Dalam membeli buku ni aku memang kali terbawa dek perasaan. koleksi buku2 aku di dalam bilik dah semakin menjadikan bilik tidur aku semakin sempit. hmmmmmm...
Setelah sekian lama aku meninggalkan Mills n Boon, aku kembali lagi kepada hobi yang pernah menjadi kegilaanku pada satu masa dahulu....

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...