Friday, February 27, 2009

TARIKH LUPUT CINTA


TLC ~ IMANINA

Bagi Imanina, pendirian dia dan Airel jauh berbeza. Airel di utara, dia di selatan. DI KL sentral, Rezzal mendoakan mereka bertemu. Namun hati Imanina tidak mahu. Tidak sanggup menerima Airel si kacang hantu! Airel mesti ditumpaskan.

TLC ~ REZZAL
Manakala warna pelamin Imanina dan Airel, Rezzal yang mengangankan. Ada masanya, Rezzal berdoa biarlah Imanina pekak manakala Airel pula bisu, agar dunianya jadi lebih tenang walaupun hanya untuk sesaat! Mereka berdua memang menyusahkan!

TLC ~ AIREL
Kata Rezzal, skala cinta Airel pada Imanina, bagaikan 7 gunung, 7 lautan dan 7 langit. Sedangkan bagi Airel, sebagai kekasih gelap dia tidak mahu, kekasih separuh masa dia tidak rela! Sayang pada Imanina yang hanya seinci, tidak mungkin menjadi seela!




P/S - TAHNIAH LYNN DAYANA DI ATAS KEMUNCULAN NOVEL TERBARUNYA TARIKH LUPUT CINTA. HMMM TAJUK PUN DAH CUKUP MENGODA GITU. KEPADA SEMUA PEMINAT JANGAN LUPA UNTUK MENDAPATKAN NOVEL INI. IA KAN MULA DIPASARKAN PADA KARNIVAL MINI KARANGKRAF DAN INSYAALLAH LYNN DAYANA JUGA AKAN BERADA DI SANA PADA ESOK HARI. APA LAGI TU..MOH KITA KE SANA RAMAI-RAMAI.

Pastikan Cinta dan Kasih sayang anda tidak akan pernah LUPUT TARIKH CINTANYA!!!

3 comments:

Yot | is | Yati said...

wah...sinopsis cam best gile ni. ni yang nak gi carik nih

dhiya zafira said...

Salam cek Yot...


memang best..jangan lupa dapatkan di pasaran sekarang

Unknown said...

memang best giler novel dia..sya bca sekerat jerk arie tu.ader lagi tak at kedai,serius nak beli sangat2..plesee

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...