Thursday, February 26, 2009

jawab tag kak Eka

1. You have to point out 5 romantic movies that you would love to share with your loved ones.
2. It doesn’t have to be in order.. as long as you love the movies, it will be fine














Keterangan:
Pic 1 - Aku suka Brad Pitt. Period. heheheh...banyak sebenarnya yang aku suka dalam citer ni...Julia Ormond, Anthony Hopkins memang membuatkan nak tak nak aku kena jugak suka citer ni.
Pic 2 - My 1st korean drama. impact dia cukup hebat. sampai la ni aku rasa tak ada siapa pelakon ( korea) yang boleh challenge kekuatan watak dan ekspresi muka u jinn n jun sang ni.
Pic 3 - Citer yang membuatkan aku minat seorang shah rukh khan n kajol. dialog yang cukup hebat. ekspresi wajah dan lakonan yang cukup hebat dari mereka berdua.
Pic 4 - Aku suka citer ni. humprey bogart yang sinis dan Ingrid bergman yang lawa. ooo..lagu...I fell in love wit u watching casablanca...
Pic 4 - Citer yang sentiasa buat aku tersenyum sorang2. tayanglah berapa kerap pun di astro..aku tak akan pernah jemu menonton.
p/s - Sebenarnya tag ni tak suruh pun aku jelaskan tentang kenapa aku suka citer2 ni tapi saja je aku nak buat. actually banyak lagi yang aku suka. dah minta 5...so..inilah dia.
3. You have to tag another 5 person to answer this tag.
Aku tag Opah De, Pokcik Mersik, Fad, kak radiah n ain aishah

3 comments:

Anonymous said...

la akak..terharunya..
ain pun termasuk dlm list akak jugak..
terima kasih ya kak..nnti ain jawab..

Mohamadjahn said...

citer melayu memang tak romantik ek,kak?hehe...aduh...kene novel akak wat filem baru romantik..hehe...anyway nice song blog akak ni...melayan gak saya jap...lagipun, saya memang suka latin sket...

RinnTis said...

Julia ormond! i like her in 'Sabrina' yg dengan Harrison ford tu.. rumantique gilerrrss. citer hindustan pun ada tiru citer tu. tajuk tk ingat la pulak tapi pelakon dia Kajol-Akshay kumar-saif ali khan

winter sonata memang best :)

DDLJ memang best! lagu dia pun best best belaka. first time beli kaset original soundtrack movie hindustan citer ni. Siap berusaha gi cari yg original lagi dan beli walkman. haha.. gilosss. peh tu last year beli dvd version citer ni sbb yg lama tu vcd dan dah calar balar. ntah brapa kali play.

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...