takde tajuk

Salam...
Manuskrip berjalan macam siput. Macam siput kena tabur dengan garam. mati. lepas tu datang siput baru. masih berjalan dengan perlahan. kena tabur garam. mati lagi. hmmmmmm....Apa yang aku merepek ni?

Comments

© Opah De said…
Dhiya...
Tu macam pantun tak ada kerat aje tu... he he he...
sue said…
tak pe lah Dhiya, seperti kata orang-orang dulu sikit-sikit lama-lama jadi bukit..

tapi jganlah terlalu lama sangat.nanti takut tak de hasil lak!
HEHE,SIPUT???xper,janji meletup....good luck!!!
dhiya zafira said…
salam OD...

itu memang tidak layak dipanggil pantun pun walau beberapa kerat yg dia ada..heheheh
dhiya zafira said…
Sue...

Ya...kalau dipaksa2 nanti manuskripnya jadi tidak berkualiti dan kalau dibiarkan otak maki berkarat. kalau macam ni dua2 kita rugi...seba itulah menulis ni kena berterusan...huhuhuhu...
dhiya zafira said…
Fad...

alahai dik...takut sebenarnya dengan expectation dari pembaca. bimbang menulis sesuatu yang tidak menarik hati..apa pun akak akan cuba yang terbaik....thanks...
dhiya zafira said…
Fad...

alahai dik...takut sebenarnya dengan expectation dari pembaca. bimbang menulis sesuatu yang tidak menarik hati..apa pun akak akan cuba yang terbaik....thanks...
dhiya zafira said…
This comment has been removed by the author.
dhiya zafira said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

Pre Order DIBUKA SEKARANG - HAQ II

mutiara kata sasterawan negara