tulis...tulis...tulis!!!


Salam...
Musim aku berehat sudah tamat. Aku kembali mengadap laptop untuk meneruskan manuskrip ke 3. Permulaan masih belum panas...aku lebih banyak berangan dan merencanakan idea. Secara dasarnya aku tahu apa yang aku mahu lakukan namun seperti biasa bila jemari ini berlari di atas permukaan laptop, lain pula hasilnya. Ya...apabila menulis selalunya jari aku lebih laju dan membuat ceritanya sendiri. Setelah beberapa hari, aku sudah sampai ke mukasurat 26. Aku agak kagum dengan diri sendiri(wah...perasaan dhiya) kerana mengenangkan perasaan malas yang aku hadapi setiap kali mahu membuka laptop.
Cadangnya aku mahu menyiapkan mss ni pada bulan Jun sebelum mula projek yang ke 4. Kalau boleh aku mahu siapkan 2 mss pada tahun ini. Ataupun 1 setengah ( hahahah...boleh ke mcm tu?)
Apa pun aku harapkan tahun ini tahun yang produktif bagi aku.

Comments

Ryana Adrina said…
Salam Dhiya!
Selamat Tahun Baru!
Moga tercapai segala cita2 dan azam.

Ryana Adrina
Noushy Syah said…
Good luck in this new year and be more productive..all the best in your undertakings!

Salam kenal ditahun baru.Have a gr8 w/end..
Noushy Syah said…
p/s Dhiya, shoutmix is also good and reliable, it has auto fresh mode,better than the shoutbox you're using now..give it a try!
Lynn Dayana said…
emm.... biarkan aku mengekori...
dhiya zafira said…
Ryana..
terima kasih...semoga impian kita semua jadi kenyataan...
dhiya zafira said…
noushy...
salam kenal dari akak...hhihi..rajin2 singgah ya..all the best to you too...
ttg shoutmix tu...akan difikrkan...thanks...
dhiya zafira said…
emmm...
siapa ekori siapa ni? hihihi
laila kamilia said…
aku juga yg sentiasa mengejar dari belakang...teruskan kawan!
dhiya zafira said…
laila...
antara kita bertiga...selalunya lynn lebih ke hadapan..hihihi...kita berdua sama jer..tapi rasanya ko lebih sket sebab ko dah ada 2..hihihi

Popular posts from this blog

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

mutiara kata sasterawan negara