Tuesday, January 15, 2008

Tahniah

Salam....
Aku ingin mengucapkan tahniah kerapa LD kerana novel ke 2nya bakal berada di pasaran hujung minggu ni.( kalau tidak pun minggu depan) Apa judulnya biarlah rahsia dulu kerana aku menunggu LD mengumumkan di dalam blognya terlebih dahulu.
Yeah...anaknya ke2 sudah lahir. Semenjak LD call aku semalam, aku yakin senyumnya sudah sampai ke telinga dan masih lagi tersenyum untuk hari2 mendatang.
Aku juga sedang menunggu kelahiran 'anak' ke 2. bila? Wallahualam...Insyaallah akan tiba masanya nanti. Aku percaya senyuman LD akan berjangkit pada aku, pada LK dan sesiapa juga yang sedang menanti. Aku percaya kerana percaya itu satu kuasa. sesiapa yang mempunyai kepercayaan...maka dia berkuasa.hahaha...

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...