Komen

" Karya sulung Dhiya Zafira. kira bagus la sebab macam orang yg dah biasa buat novel jer.
tak macam karya pertama. sesetengah tu kita baca hasil karya kedua, ketiga, belum tentu sebaik ini. Tahniah buat Dhiya Zafira.. errr tengah buat 2nd novel ke? :)
Bagi saya citer ni cukup ramuan utk menjadikan sesuatu novel menarik.Ada cinta, ada chemistry antara watak utama (especially hero ngn heroin la), ada cemburu, ada konflik, ada misteri masa lampau, ada perselisihan dan isu utama pergolakan citer ni agak stereotype la dgnkisah2 lain iaitu salah faham, miscommunication. the key word is *loudwhisper* CAAAKAAAAP.. hehe..
tapi kalau cakap, nanti tak jadi citerla pulak ek? Bila alia nak citer taufik tak nak dengar. bila taufiknak dengar alia pulak tak nak citer.. nak kena luku alia ngan taufik ni.
cara penceritaan masa mula tu yg membiarkan pembaca tertanya tanya kedudukan cerita tu memang baik kerana itu akan menjadi kan pembaca curious dan akan terus membaca hingga satu persatu persoalan terjawab.serba sedikit tentang kisah ini, tentang suka duka perjalanan cinta Alia dan Taufik kerana cinta diorang terhalang....."
* Ini merupakan antara komen yang diberikan oleh seorang pembaca yang begitu aktif sekali mengulas novel-novel yang telah dibacanya. Kepada Rinn, TERIMA KASIH kerana anda sudi mengulas novel KDB ini. Insyaallah, saya akan cuba menghasilkan karya yang lebih baik di masa akan datang.

Comments

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

mutiara kata sasterawan negara

Pre Order DIBUKA SEKARANG - HAQ II