Thursday, August 16, 2007

kejo yeop kejo...


salam...
Hari ini aku mahu menyahut cabaran yang dilemparkan oleh Lynn Dayana setiap kali dia menelefon aku. Iyalah...setiap kali telefon atau text...mesti dia cakap berapa page dia dapat buat hari ini...
aku yang mendengar berasap telinga ajelah. Dahlah laptop buat hal...aku pulak tak suka menulis sebab akhirnya aku sendiri tak akan faham apa yang aku tulis. al maklumlah tulisan aku tersangat cantiknya. lagipun semenjak 2 menjak ni aku bz jer dengan keja. dahlah kena latihan kawad 2x seminggu. balik rumah manuskrip tengok aku...aku pulak pejam mata. tak boleh jadi nih.
sekarang ni aku dalam proses menghabiskan manuskrip ke dua. hahhah...aku target bulan Feb siap tapi kantoi. kali ini aku akan siapkan sebelum bulan oktober....Lynn...tengoklah...aku akan kejo ko...

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...