comel budak nih...




Ni anak saudara aku...3 hari lepas genap 2 tahun...walupun masih terlalu muda tapi dia merupakan big boss kat rumah. segala apa yang dia nak kena bagi n turutkan. Masih pelat bercakap. Aku ni dipanggil ajan (Mak jang). Takut gelap. takut kena tinggal. asal aku n emak @ adik pakai tudung...dia siap tunggu depan pintu. Sebelum ke mana-mana kena bawak dia ronda dulu...hihihi..macam perangai aku masa kecil2 dulu je....rumah aku setiap hari seperti dilanggar garuda. dalam kes ini, dialah garuda tu. Senakal-nakal dia, tapi aku tak dapat membayangkan hidup tanpa dia....

Comments

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

mutiara kata sasterawan negara