BURU BAYANGAN LUKA ~ AJK

Salam...


Anda sudah membaca BURU BAYANGAN LUKA dalam ANTOLOGI JIWA KACAU? Apa pendapat anda? Adakah anda menyukainya atau sebaliknya? Kepada pembaca yang puas hati ataupun tidak, bolehlah emel kepada saya pendapat anda ataupun teguran yang boleh saya gunakan untuk membaiki kelemahan saya...Di bawah ini merupakan antara beberapa komen yang saya terima melalui inbox FB saya...


  • Wow gilerlh dhiya.... Sy baca buru bayangan luka x leh bhent. Mcm bhantu lh hehehe baca terus smpai bis dh nia. Best gler.... Dhiya wat sy x bgerak nk tahu pe yg terjd. TAHNIAH DHIYA.

    Tutty Fruitty M 
    Lupa nak inform..jiwa kacau dah ada dlm tgn...karya kak dhiya dah selesai baca..mmg superb..5 ***** adik kc akak..

      Lin Adnil
    salam...dah bc dah jiwa kacau..tp baru part akak je la...besttttttt...juga memuaskan hati...dan yg tmbh seronoknya bila dpt tau sid ngan ari dah ada baby..hihihi..congrats kak ats karya yg terbaekkk..sy yakin jimmy pun akn jd terbaik gak..kalaulah menulis ni mudah..kan syok klu akak dpt kluarkan buku sebulan skali...ngee ngeee


     Zulia Zakaria
     As salam kak..
    saya dah baca buru bayangan luka.. sweeett sangat!!! mengingatkan saya perwatakan Ziyad Sidqi & Hayyan Rifqi! teruja sgat bila membaca buku karya akak!! tahniah buat saya terngigau2 cerita nih!! hehehe (tunggu smbungan jauh kau pergi!-jimmy) tahniah sekali lagi kak! 

    Hamidah Ismail
    As-salam kak dhiya,
    Saya baru selesai baca antologi jiwa kacau akak tu. Buru bayangan luka tu mmg sgt menarik. Buat sy rs x nak berhenti baca sbb nak tau siapa sebenarnya yg nak bunuh Azalea tu. Sy pun mula2 terpikir Pn. Sri Intan dalang disebalik semua kejadian tu hehehe tp sy tertipu rupanya. Cuma ada kesilapan sedikit kat nama Khairul Ashram kat m/s 491..kat situ Ashman lah kak. Apapun mmg terbaik BBL ni. Tahniah!   


    Fiq Afandy  
    congrats sis! for ur antologi.... masih tak menghampakan... sweet girl n brave man is comingg... hehehe — at Dalam Bilik, Atas Katil, Dalam Selimut


    Chaoyounjie
     BURU BAYANGAN LUKA - DHIYA ZAFIRA

    mengenai azalea yg menyangka dirinya akan di bunuh tapi masalah yg menimpa azalea adalah dia pernah mengalami masalah mental x lama dulu....kemurungan disbbkn kehilangan ayah tersyng....
    bila azalea cba melaporkn kpd pihak polis... membuatkan Inspektor adha was was untuk mempercayai azalea...
    & aku pn tertanya2...azalea nie berhalusinasi ke???
    sangkaan aku meleset sma sekali mengenai siapa pembunuh sbnrnya



    p/s  - Kepada pembaca yang sudah membaca, ribuan terima kasih diucapkan..semoga anda semya terus kekal menyokong karya saya..terima kasih.

Comments

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

mutiara kata sasterawan negara

Pre Order DIBUKA SEKARANG - HAQ II