Thursday, June 03, 2010

JKP2

Salam...


Baru sekejap tadi saya sudah menamatkan pembacaan Breaking Dawn...Kisah Edward dan Bella sudah saya tahu penamatnya. Sedih juga saya terpaksa berpisah dengan antara dua vampire kegemaran saya ini. Bukan sekadar Edward dan Bella...malah saya senang sekali dengan watak keluarga Cullen yang lain....
Ah sudahlah..kalau mahu bercakap tentang mereka memang tak akan habis. Saya mahu bercerita apa yang berlaku pada hari ini yang menyebabkan saya berasa sangat gembira dan ceria..hahahah (poyonya ayat)...
Sebentar tadi...saya telah diberi peluang untuk melihat cover novel ke 4 saya, iaitu JKP. Aduh!...saya sangat puas hati..saya sangat seronok kerana pada perkiraan saya, cover itu sungguh cantik...bertambah pula dengan menggunakan warna kegemaran saya. Hmmm..kalau mahu diikutkan hati, mahu saya pamerkan di sini, namun saya tahu...belum boleh lagi untuk saya uar-uarkan kepada anda semua...Hahaha..tetapi percayalah...anda akan teruja seperti saya....
Hmmm....tajuknya sudah...covernya sudah...blurpnya sudah...apa lagi ya? Ya...saya tidak sabar lagi memegang naskah ini....Walaupun sudah ke 4, namun ia tetap juga seperti menunggu kelahiran pertama...rasa excitednya tetap sama...

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...