Jeng..Jeng...Jeng



BLURP – JAUH KAU PERGI

 
Aku tidak pernah memilih dia sebagai pelindungku. Aku tidak pernah menganyam impian untuk hidup bersamanya. Kasih terhadapnya tidak pernah lebih dari yang sepatutnya. Sesungguhnya dia tidak pernah ada dalam perancangan masa depanku. Dia hanya seorang sahabat.

Namun SESUATU berlaku, menyebabkan haluan kami bertemu. Tiba-tiba aku memilih dia. Aku mula mengait benang rindu buatnya. Aku kasihkan dia lebih dari segalanya. Tetapi dia, ternyata bukan untukku. Aku bukan pilihan dia! Tetapi...menyerah kepada takdir itu bukannya bererti menyerah kalah, kerana manusia ditakdirkan untuk menang, bukan?

Rif ~ Muliakah hubungan yang dipenuhi pendustaan? Sucikah cinta yang tercemar keraguan? Untuk dia...aku sanggup hadapi segala-galanya. Kerana dia, aku rela mempertaruhkan nyawa. Hanya untuk dia...aku reda. Ada apa dengan dia yang menjadikan semuanya serba tidak kena?

Afi ~ Aku tidak mampu bersaing dengan masa silam, untuk terus melangkah ke hadapan. Betapa JAUH KAU PERGI....namun aku tetap setia menanti...

 
p/s - Novel ini BELUM BERADA DI PASARAN LAGI. Saya hanya memaparkan cover dan blurp sahaja untuk tontonan anda semua. Jangan cari di kedai...jangan cari di pesta buku Selangor...atau jangan cari di Pejabat Alaf 21, kerana buku ini masih belum keluar dari kilang. InsyaALLAH...bulan Julai nanti ia akan ada...Tunggu lampu hijau dari Alaf 21, yang mengatakan buku ini sudah berada di pasaran, barulah anda boleh bergasak-gasak, berduyun-duyun dan beramai-ramai menyerbu premis Alaf 21 untuk mendapatkan JAUH KAU PERGI ini..okay....

Comments

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

mutiara kata sasterawan negara