COUNTDOWN & MOU

Salam...

Tadi editor menelefon saya mengesahkan JKP memang akan mula berada di pasaran Julai ini. Ia juga termasuk dalam senarai Trio Julai bersama-sama dengan tut..dan tut..heehhehe..Wah! Syukur saya mendengarnya kerana sudah mendapat kepastian dan pengesahkan. Kalau tiada aral, Saya akan mempamerkan cover JKP mulai minggu depan.
Dengar kata editor saya juga, Insyaallah...kalau sempat, JKP mungkin akan berada di pesta buku Selangor yang mulai minggu depan...kalau sempatlah ya..Kalau tak sempat, terpaksalah menanti pihak Alaf mengedarkannya selepas pesta buku....Aduh!..Kalau diikutkan hati, saya lebih seronok dan teruja jika ianya keluar semasa pesta buku berlangsung....
Ya..lega betul saya..sekurang-kurangnya sebelum saya fly Sabtu depan, saya sudah boleh melihat JKP terpampang di blog saya ini.
Kata HA pada saya, kalau JKP sempat keluar, dia akan belikan dan serahkan JKP pada EF yang InsyaALLAH akan turut menghantar saya di KLIA nanti. Saya berdoa agar itu yang berlaku. Tidak seronoknya kalau pembaca sudah boleh membelek2 buku saya, sedangkan saya sebagai penulis hanya mampu berbuat demikian dua minggu selepas itu...Huwaaaa.....
Buat teman-teman dan pembaca semua...doa-doakanlah agar JKP sudah berada di pasaran minggu depan ya...

Pagi tadi, Lynn dayana menegur saya di ym. mengajak saya membuat MOU dengannya. Antara MOU yang dipersetujui ialah kami akan berlumba untuk menyiapkan mss yang seterusnya dalam masa 3 bulan. Iaitu bermula 20 Julai - 20 Oktober....Fuh! 3 bulan untuk menyiapkan sebuah manuskrip.
Lynn siap tanya bila saya return dr trip...saya kata 14 Julai...dan dia terus kata ok..kita start 15 JuLAI...Mak ai..saya katakan pada dia..memang tak nak bagi peluang saya rehat dulu ya..hehehhehe....lalu tarikhnya ditukarkan seperti di atas..
Hmmm....berjayakah saya? Terus-terang, saya tidak tahu kerana saya tidak pernah menulis sepantas itu....tetapi saya mahu menyahut cabaran itu...mana tahu pulangnya saya dari tempat itu nanti, saya menjadi lebih bersemangat...InsyaALLAH....

Comments

Hezzy Azra... said…
Salam Dhiya,
Harap2 JKP keluar spt yg dijadualkan... supaya dpt diaturkan proses penyerahannya...hehe. Pasal MOU tu, aku pun nak join gak... tapi aku mintak 6 bulan!! Hahaha
dhiya zafira said…
Wkumsalam Hezzy,

Aku pun harap2kan begitu jugak..Moga2 CTB pun sama keluarnya dengan JKP...
Mou itu, marilah kita sama2 menyahut cabaran cik lynn itu...hahaah

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

mutiara kata sasterawan negara