Selamat Jalan Laila Kamilia

Aku, Aleya aneesa, bikash, shanika, hezzy, metty( kakak aku), kak eka, lynn dan kak Lina siap berposing. Aku masa ni baru je sampai dan belum sempat bersalaman lagi bila masing2 nak berposing dulu.


Masa ni kak Aida Adriani, kak lily haslina, rose harissa dah sampai.

Bergambar ramai2. Lily Suriani dan yang diraikan Laila pun ada.

Rancangan telah dibuat semasa majlis aku hari tu lagi. Masing2 sepakat menjadikan rumah kak Eka sebagai markas untuk mengadakan majlis perpisahan untuk Laila Kamilia yang akan ke Jerman. Infact, dia telah pun berangkat ke sana malam tadi.

Buat Laila dan keluarga, semoga selamat di sana. Adios, Arriverdeci, Jaa ne, Auf Wiedersehen, Au Revoir dan hasta la vista. rajin2lah kirim berita untuk teman2 di Malaysia ni. Kalau ada rezeki, boleh juga kami terbang ke sana...hehehehehe

Comments

laila kamilia said…
terima kasih kerana sudi datang dari jauh semata-mata utk meraikan seorang teman.... maaflah kerana terpaksa meredah subuh meninggalkan hotel di Puchong tu
dhiya zafira said…
Laila...

itulah namanya kawan. heheheh..ala, biasalah...ada masa dan kelapangan aku akan tetap datang.

...hotel puchong? apa tu?

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

mutiara kata sasterawan negara