RINDU BELUM BERHENTI




Salam...

Akhirnya novel kedua aku terbit juga. korang semua boleh mendapatkannya di pasaran. apalagi...moh kita serbu kedai buku beli buku RINDU BELUM BERHENTI NI. hehehehehehe. kalau sesiapa yang nak tahu citer ni tentang apa, bolehlah melawat website alaf 21, ada sedikit fragmen tentang buku ini.

Comments

© EM Muhammad said…
Salam Dhiya...
Fuiyooo... cantiknya cover dia. Canggih. Faham-faham ajelah kalau cover cantik macam ni, isi mesti canti.... tahniah. Akak tak sabar nak dapatkannyaaaaaaaaaaa.... o makkkkkkk... seksa duduk jauh ni, tak boleh rembat novel bila-bila suka. Kena banyak sabar... sabar... he he he.
laila kamilia said…
tahniah.... dan selamat berlepas ke spain dengan hati yang tenang!
dhiya zafira said…
hello paul
dhiya zafira said…
hehehehe...OD dah tak sabar yek? saya dok berdebar2 menanti reaksi pembaca. hahahha...

p/s - seksa dok jauh?mailah balik msia ni...hehheheheh
dhiya zafira said…
Laila..

terima kasih. aku pon mengharapkan benda yang sama
Mersik said…
Lepas ni musti sambungannya... Rindu dah berhenti.. hik hik

Apa2 pun, tahniah daun keladi..

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

mutiara kata sasterawan negara