Thursday, June 05, 2008

2ND NOVEL

Salam...
Menurut kata editor, buku ke 2 aku dah ada di kilang. Kalau tiada aral, kemungkinan besar akan berada di pasaran bulan ini. Harapan aku kepada semua yang pernah membaca Ku Damba Bahagia, akan terus menyokong aku dengan novel ke dua ini.

8 comments:

fatinah said...

askum
tajuk cite baru ape
bile nak kuar hah
bagi tau k
cite die psl ape
tak sabar nye
wsaalm
and good luck

Hezzy Azra... said...

Tahniah Dhiya...
RBB, eh? So, aku menang tak peraduan teka tajuk hari tu? Hehe...

Mersik said...

Salamz Dhiya.. kita dah tgk covernyer.. kekek uu cantik gitu.. tahniah daun keladi..

Pas ni bley ngeteh2 tak?

dhiya zafira said...

Salam fatihah...

terima kasih kerana menanti buku saya. tajuknya akan disiarkan bila buku sudah berada di pasaran. RBB( BOLEH TEKA2...heheheh)
Insyaallah dalam minggu depan akan keluar. jgn lupa dapatkan ok...

dhiya zafira said...

hezzy...
tq1000x. dengan sukacitanya aku umumkan bahawa jawapan ko salah.ahaks
tunggu beb. tak lama dah

dhiya zafira said...

pokcik...

tgk kat mana? pergi alap ke? huhuuuu...tqtq. ngeteh2. insyaallah nanti kita tetapkan masa ya

Ryana Adrina said...

Salam Dhiya,

Tahniah akan kelahiran novel ke dua! =)

dhiya zafira said...

salam ryana...

terima kasih.:)

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...