Kief's Story 1





Salam...

copy dari blog sebelah yang tak berapa nak aktif lagi sebab belum ada cerita yang hendak dipaparkan...untuk pengetahuan semua, Kief's Story (tajuk sementara)...selepas ini semua tajuk saya akan begini ya.. ( .......(nama hero + story)...sehinggalah saya menemui tajuk yang saya suka dan sesuai...) merupakan projek ke 7 saya selepas Jimmy's story. Adakah masih kekal dengan romance / action-thriller? InsyaALLAH....tapi saya mahu melakukan sesuatu yang lain dalam kisah ini. Harap2 segala percaturan saya nanti berjaya.InsyaALLAH....
Bagaimana ya kisah kief ini? Bolehkah anda agak bagaimana jalan ceritanya?

Comments

aku_wan said…
seorg suami yg ditinggalkan isteri bersama anknya.. isteri pula sentiasa di bayangi kekesalan kerana masa silam.. tautan kasih antara ayah dan ank.. err.. interpretasi berdasarkan gambar semata-mata.. =)
dhiya zafira said…
salam aku_wan...

terima kasih kerana mencuba...apa yang boleh saya katakan hanya 50% sahaja yang kena....hehehe...tetapi kalau hanya berdasarkan intrepretasi gambar diatas..maknanya telahan anda betul...hehehe
aku_wan said…
seorang isteri meninggalkan suami bersama anknya krn di bayangi kisah silam.. Tak nk suami terlibat dgn kancah kehidupan silamnya yg haru-biru.. Bimbangkan keselamatan suami n ank yg terancam gara2 kisah silamnya.. Hubungan kekeluargaan yg ckup kuat.. Another try.. =) x sabar nk tunggu Jimmy storie's keluar.. Gud Luck Kakak!
hahah senang...
seorang orang bapa, anak dan seorang perempuan... kan, kak, kan..?

Popular posts from this blog

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

mutiara kata sasterawan negara