Yang ke 4????






Salam...
Hensem bergaya sungguh dan gagah perkasa lelaki-lelaki di atas ini. Hahaah...aku sedang sedang membuat sedikit kajian berkenaan PASKAU, UTK, GRUP GERAK KHAS dan sewaktu dengannya. Untuk apa? hmmmm...agak2nya apa? tekalah...heheheh

Comments

© Opah De said…
Salam Dhiya...
Fuiyooo... mesti mamat yang gagah perkasa tu hensem-hensem, kan. Fulamak... canggih. Opah tahu opah tahu. Ni untuk buku baru. Kalau dah ada idea tu, terus tulis. Jangan tunggu lagi. Tengah berkobar-kobar ni. Karang sampai masanya badan dan otak tu nak rehat, baru rehat. All the best. Mwah.
dhiya zafira said…
OD...

tengah dok merancang idea. nak susun plot mcm mana. huhuhi...harap2 kali ini takde masalah untuk disiapkan..huhuh

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

mutiara kata sasterawan negara