Wednesday, December 17, 2008

emel pembaca

Salam...

Aku terima emel ini sepuluh minit yang lalu.

Assalamualaikum...

Pertamanya tahniah sebab telah menghasilkan 2 buah novel yang sangat menarik dan seronok dibaca. Saya selesai membaca novel yang pertama KUDAMBA BAHAGIA. Penat saya menangis. sedih dan sendu... Saya bagi 5 stars untuk novel ini. Mulanya saya tidak pelik sangat kalau novel ini best, sebab kebanyakan novel pertama yang dihasilkan oleh penulis baru memang best...idea banyak lagi, mencurah-curah.

Saya baca pula novel kedua RINDU BELUM BERHENTI. Ada kelainan berbanding dengan novel yang pertama. Sangat bagus jalan ceritanya. Happy ending...Bukan nak memuji tapi betullah tu... Jangan terlebih sengih pulak... Novel inipun saya bagi 5 stars.

Kini saya menanti novel yang seterusnya... bila agaknya? Harap ada lagi kelainan dalam berkarya...

From:
SALBINA BINTI MOHAMAD@AWANG
p/s - Alahai Salbina, saya sudah senyum sampai ke telinga malah berlebih2 lagi. Inilah yang membuatkan azam saya semakin kuat. heheheh..terima kasih ya.

2 comments:

Mohamadjahn said...

hahaha,sy dah ulang baca RBB sampai 6 kali...ni kali ke7...best novel ni...

dhiya zafira said...

Salam Fauzan...

sungguh ni? hmmmm bila akak baca komen ni terasa mentari kembali menyinari dunia akak yang kelam...terima kasih kerana amat2 menyukai RBB. akak amat menghargainya.

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...