Wednesday, December 10, 2008

Selamat Bertunang








Salam....

Sambutan Hari Raya korban tahun ini menyebabkan sesi rumah aku kelam kelibut dengan majlis pertunangan kakak aku. Walaupun tahun ini 6 ekor lembu dikorbankan di tempat tinggal aku namun kemeriahan untuk sama-sama terlibat dalam acara korban itu tidak dapat dirasai sepenuhnya lantaran kami sibuk dengan majlis ini.

Tarikh 8 Disember 2008 kakak aku selamat menjadi tunang orang. Emak pula kata, inilah hadiah hari jadi yang terbaik dalam hidupnya. (besday mak 7 Dis). Bagi aku dan adik beradik yang lain, kami hanya mampu menadah tangan memanjat kesyukuran kepada YANG MAHA ESA. Aku yakin setiap manusia berhak untuk berasa bahagia. Dan bahagia itu sendiri datang dalam pelbagai cara dan kejadian. dan bahagia kakak aku datang setelah banyak kali dikecewakan.

Kepada Metty & Mahazir, Tahniah.

2 comments:

LK said...

kirim salam tahniah utk kak metty

dhiya zafira said...

Laila...

Sudah. bagi pihak dia aku mengucapkan terima kasih...


p/s - jangan lupa bawak balik mamat german hensem untuk aku tau...lama tak sembang ngan ko...rindulah....

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...