Sunday, April 20, 2008

tak sihat


Salam....
Saya dilanda demam selesama dan batuk semenjak 3 hari lepas. Akan kembali memblogging jika keadaan mengizinkan. Insyaallah dalam minggu depan. Harap2 semuanya ok untuk anda di sana. ciao.

10 comments:

Lily Haslina Nasir said...

tak dapat nak kubayangkan... kalau kau memang tidor gitu...

Hezzy Azra... said...

dhiya,
ala ciannye... tak sihat, ek? ok la, get well soon.

p/s: apsal bila lepas kau jumpa aku jer, kau mesti tak sihat?? musykil ni... hehe

Noushy Syah said...

Hi Kak Dhiya
Hope you're getting better yea...take a rest and drink lots of fluids!

Daaaa...
xoxo.TC.

Rinn said...

harap cepat sembuh..

Mersik said...

Cobaan....

Semoga cepat sembuh.. selalu2 la makan ubat dan tidoo yihaaa

dhiya zafira said...

kak lily...

hahahah...saya memang tido macam tu kak. tapi masa kecik aje lah...heheheheh

dhiya zafira said...

hezzy...

jangan kata kau...aku sendiri pun musykil..hehehe.
wei...sakit ku tak ada kaitan dengan ko ler...kebetulan jer tuh...nanti sediakan ubat siap2 kalau nak jumpa kau.hahahahahah

dhiya zafira said...

noushy...

tq dear...lamanya tak sembang dengan noushy...windu ler

dhiya zafira said...

rinn...
terima kasih. hahahah..memang musim orang tak sihat sekarang ni.

dhiya zafira said...

pokcik...

alhamdulillah, kita dah sembuh dah. tq ya atas ingatan tu....

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...