berita baik

Salam...
Aku mendapat panggilan dari editor aku semalam yang membuatkan aku tersenyum sehingga sekarang. Syukur Alhamdulillah, hasrat aku untuk melihat novel kedua diterbitkan pada tahun ini tercapai juga akhirnya. Aku harus menjadikan perkhabaran gembira ini sebagai semangat untuk aku meneruskan projek aku yang seringkali terbengkalai. Fuh! tak sabarnya aku nak berkongsi dengan korang semua novel ke dua ni. Tajuknya...hmmmm aku bagi hint ajelah...hahahah..." RBB". Kalau mahu meneka silakan. bagi yang dah tahu seperti Lynn, syyyyyyy....

Comments

Hezzy Azra... said…
Waaahh...tahniah! Agak2 nye bulan berapa diterbitkan?

Aku nak teka boleh? "RBB" eh?? Hmmm... RASA BETUL-BETUL! Hhahahaha... dapat hadiah tak?
Noushy Syah said…
Hi Kak Dhiya...

Congratz! Alahamdulillah..cepat2 lagi bagus...RBB!!(as if I know..:))

Take care..keep smiling...
All the best for the new novel.
dhiya zafira said…
hezzy...

bulan bila tu...hmmm aku dah dapat anggarannya bila tapi better diamkan dulu...heheheh...RASA BETUL-BETUL? hahahaha....agaknya kot...
dhiya zafira said…
Noushy...

tq dear. hahahha...nanti nak suh noushy baca lah pulak. boleh ker? nak suh komen. hahahahah
Rinn said…
RBB? mcm nama bank cawangan RHB haha.. ingat AAM yang tarik keta tu. huhu
Rinn said…
eh lupa lak.. TAHNIAH!!! *clap clap*
dhiya zafira said…
Rinn...

AAM tu taj lepas lah. tapi sib baik RBB tu tajuk aku jugak...legaaaaaa...tq2


p/s - nanti jangan lupa beli dan review ok..hihiiii

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

mutiara kata sasterawan negara

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI