minah2 muka seposen


salam...
Inilah satu-satunya gambar yang aku sempat ambil masa taklimat penulis alaf Khamis lalu. Majoriti penulis2 semua datang. Yang sempat masuk dalam gambar si Lynn, Rose(renungan manja kononnya), kak Lily dan aku. hujung sekali yang sipi2 nampak tu penulis baru hezzy Azra(buku dia insyaallah hujung bulan ni keluar). Lily Suriani datang lambat so...melepas. Laila kat Bali...apa pun seronok berjumpa kawan2 yg dah lama tak bersua muka.

Comments

Lynn Dayana said…
rose pakai produk baru ( Tep gom)... tau tak? Tepung gomak! hahaha....
Anonymous said…
suka ye ko lynn...seronok ye dapt mengenakan orang!

eleh, kalau nak snap muka aku blh jer, sebab aku kan duduk bertentangan ngan kau!*marah nih!*

takut aku dengan semangat berkobar-kobar kau!

good luck!
~lily suriani
adam brown said…
hello, i emailed you but got an error. anyway here's the reg cleaner i uses, this shit is good, don't stay without protection!
laila kamilia said…
aku kat bali tapi dah hantar hantu kat sana..heehehh
dhiya zafira said…
lynn...
tep gom? hahahha...cepat patternkan istilah ko tu..

lily s,
nanti aku snap gambar ko...hiihih ala tgk ko mesra je dengan ram maleh nak kacau...hiihih

laila...
patut pun aku rasa seram sejuk jer kat sana...hahha

Popular posts from this blog

SAYA RASA NAK BAKAR PEJABAT POS Kamunting

PRE ORDER ~ JAUH KAU PERGI

mutiara kata sasterawan negara