Tuesday, July 17, 2007

KuDamba Bahagia...


Salam....
Untuk pengetahuan semua, novel pertama aku sudah berada di pasaran. Alhamdulillah....syukur aku tak terhingga kerana akhirnya aku dapat juga melihat impian aku menjadi kenyataan. Aku sebenarnya tidak menyangka KDB dah ada di kedai, tapi bila kak ija cakap so...aku memang terujalah....Di Taiping ni masih belum sampai lagi...cewah...cepat saja aku check kat kedai buku popular tuh....dan baru sekejap tadi Lynn Dayana call suruh aku check kat website alaf21...dan memang confirm buku aku ni dah berada di pasaran....so...kepada sesiapa yang sudi membaca KDB...silakan mendapatkan buku ini di pasaran dan kedai2 buku berhampiran anda...murah aje...RM18.

7 comments:

Abang Long said...

Inilah yang dinamakan nikmat yang tidak terucap.

Ini adalah cover novel kedua, yang menggunakan gambar itik. Sebelum ini, digunakan untuk novel Sri Diah. Jadi tidak mustahil penulis ini juga akan menjadi seperti Sri Diah.

dhiya zafira said...

abang long....

rasa macam mimpi pun ada..hihihi...
insyaallah...mudah-mudahan akan menjadi penulis prolifik seperti beliau....

adhan said...

violet..
saya dah baca KDB..nanti sy email kat friendster ek...sorilah say tak perasan yg kat fster tu awak..hehehehe

dhiya zafira said...

adhan...

ish..tak sabar nak dengar komen nih....

Anonymous said...

Mar congrats sb dah bergelar novelis. tni happy and proud sgt ada kwn bergelar penulis...
keep up the good work and berfantasi..
sori sb ktinggalan tau psl ni..

sueaiilee said...

Congracts Mar...

Sue (kawan Lynn - ferrari merah hehehe)

dhiya zafira said...

hai tni....
lama tak dengar citer...
tq...ya..kalau sudi bacalah....


sue...
thanks...
ari tuh nak masuk blog sue tapi tak tinggal jejak...hihiih

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...