Wednesday, January 17, 2007

tak sabar....

Assalammualaikum,
Masuk hari ni, bermakna ada lagi 2 hari lagi sebelum aku berjumpa dengan rakan-rakan dari ALAF 21FC. ternyata plan yang dirancang semenjak 2006, ini bakal terlaksana. aku excited sangat nak berjumpa dengan teman-teman pecinta novel( hehehe bukan pecinta wanita ya) semua.
Sebelum 2 ada dua program sebelum ini yang aku tidak dapat hadir. dan aku sememangnya frust sangat kerana program yang aku ketinggalan itu best-best belaka. satunya, ialah pelancaran novel novelis Norzailina Nordin dan keduanya program ngeteh bersama novelis 3 sekawan tu....ala si bikash, aleeya dan shanika. frust tahap cipan jugalah aku tak dapat pergi. walaupun macam tu, aku tumpang gembiralah keseronokan abang long, mersik, li hoon, muna, ija yang sama2 dapat hadir pada waktu tersebut.
Seperti biasa, perjumpaan kami ni akan diadakan di food court kl sentral. ya, memang mengimbas kenangan. pertemuan pertama kami juga di adakan di sini. waktu itu hanya 15 oang sahaja yang hadir, walaupun di luar sana amat berminat tetapi mungkin segan nak datang. alahaii...harap2 kali ini, akan ramailah hendaknya.

2 comments:

Abang Long said...

dik mar, jangan lupa bawa kawan novelis tu sekali ... boleh diperkenalkan dalam majlis ....

dhiya zafira said...

abang long....
saya dah menjemput, tapi sayang sekali, kerana tugas dia terpaksa melepaskan majlis kita...tak mengapa...lain masa akan berjumpa

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...