Monday, January 15, 2007

lega....

Hmmm...nasib baik. wayar talian internet aku masih boleh digunakan. 2 hari lepas, anak saudara aku merentap wayar sampai terputus. menggelegak darah aku sekejap. dia boleh buat muka selamba, lepas tu ketawa. nak marah pun tak jadi. sabar jerla. nasib baik aku call tm pagi tadi. n dalam masa 2 jam depa dah sampai rumah untuk repair. fuh lega... tak ada la aku rasa macam something wrong pulak bila tak dpt online.
Lagi satu berita gembira, CINTA SANG RATU, dengar-dengarnya nak keluar. dah lama aku menanti cerita sambungan Bagaikan puteri ini. dahulu dengarnya akan keluar bulan 12, tapi atas sebab tertentu, tak jadi pula. tetapi, walau apa pun, tak sabar aku nak memegang naskah terbaru RAMLEE AWANG MURSHID ni.
Alaf 21 juga ada membuat kuiz mengenai novel2 Ramlee dan pemenangnya akan mendapat NOVEL CSR ini. haha...aku nak masuk...aku nak masuk jugak. walaupun tak pernah menang pun, aku nak masuk jugak...hihihihi....

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...