Thursday, March 03, 2011

Saya & Kita-kita


Salam.....

Esok sekali lagi saya akan ke KL kembali...memandu sendiri..sekali lagi...hmmmm....aduhai...malasnya nak fikir. Siapa yang nak menawarkan diri menghantar saya ke KL? huhuhu...saya bermimpi sajalah ya...
Nak kemana saya pula kali ini ya? Awal pagi sabtu, saya dan 'kita-kita' akan terbang ke negeri Temasik itu...Dekat je..tak jauh pon...Tujuan...dahulu mungkin boleh dikatakan mahu jalan2 sambil shopping ya...tapi kini tujuannya masih lagi jalan-jalan tapi hanya boleh pandang-pandang...huwaaa...argh..sudah..jangan merungut....terima keadaan seadanya ya...
"Jangan berdukacita...ALLAH sentiasa bersama kita ( At-Taubah - 40)"
Dari Korea..ke Perth..akhirnya negeri di seberang tambak itu yang menerima kata putusnya...dengan alasan...zero fare...ya...peluang yang ada jangan dilepaskan. Doakan saya dan 'kita-kita' itu selamat pergi dan kembali ya...

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...